Jak to probíhá
Poradenství, mentorink
Ptám se, naslouchám, rozumím, radím, předávám své zkušenosti
Koučink
Zabývá se přítomností a směřuje do budoucnosti. Hodně se ptám, ale neradím a nepředávám své zkušenosti. Vedu Tě procesem hledání odpovědí a řešení pomocí otázek a určitých daných postupů, vytvářím pro Tebe bezpečný motivující prostor ke hledání, tvoření a nacházení odpovědí, které Tě přivedou k řešení Tvého trápení, problému, otázek.
Terapeutické poradenství
Pomáhá řešit psychické problémy zdravých lidí. Orientuje se na řešení problému pomocí klientových silných stránek, typu osobnosti, motivace, zkušeností. Já v tomto procesu vycházím z Rogersovské nedirektivní psychoterapie, která věří v sílu a v rozvoj schopností a dovedností každého klienta. Nejsem tedy rádce ani expert na Tvůj život. Jsem Ti otevřeným, empatickým a plně přijímajícím partnerem v hledání Tvých cest a odpovědí. Mám strukturu procesu, terapeutické nástroje a dovednosti. Hodně se ptám, naslouchám a spolu s Tebou řeším Tvou cestu, Tvůj příběh od minulosti, přes přítomnost až do budoucnosti, budeš-li chtít, bude-li to potřeba.
Pomáhá řešit psychické i akademické problémy spojené se studiem a s pobytem ve škole. Někdy pomáhám dětem rozvíjet jejich akademické schopnosti a dovednosti např. certifikovanými metodami a programy PAMIS , MIU/FIE a ROPRATEM, jindy s nimi pracuji na jejich osobnostně-sociálním rozvoji (vztahy ve třídě/škole, řešení konfliktního chování, práce s emocemi, sebepoškozování, sexualita, perfekcionismus, prokrastinace aj.)
Intervenční program pro stimulaci a rozvoj paměti a pozornosti. Jak to probíhá, najdeš zde.
Metoda instrumentálního uvědomování / Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování – psychology propracovaný systém pro rozvoj dovednosti myslet a učit se. Jak to probíhá, najdeš zde.
Ucelený program vytvořený v pedagogicko-psychologické poradně pro ROzvoj PRAcovního TEMpa, tj. rozvoj logického myšlení, soustředění a pozornosti, zrakového rozlišování apod.
Školní poradenství
PAMIS
MIU/FIE
ROPRATEM